Aybastı SEO

Bu mantığa aykırı gibi görünse de, bazı durumlarda, belirli türden insanları süreçten kendilerini seçmeye teşvik etmek mantıklıdır. Yani, ideal müşterinizle tam olarak uyuşmuyorlarsa. 6. Açılış sayfası kopyanızı reklam metninizle hizalayın Reklamlarınız beklentileri belirler ve kullanıcılar kopyanın hizalanmadığı bir açılış sayfasına geldiklerinde, bu muhtemelen sizi cüzdanda vurur ve potansiyel olarak markanızın itibarına zarar verir. Açılış sayfası mesaj eşleşmesinin devreye girdiği yer burasıdır . Çözüm? Reklam metninizi, açılış sayfanızın yerine getirmesi gereken bir söz olarak düşünün. Başlıklarınızın eşleşmesini sağlamak önemli olsa da, açılış sayfası kopyanızın geri kalanını unutmayın. 7. Reklamınızın ve huninizin tasarımı tutarlı olmalıdır Reklam kopyanızın açılış sayfanızın kopyasıyla eşleşmesi gerektiği gibi, görsel olarak da eşleşmeleri gerekir. Sadece bu da değil, satış huninizin geri kalanının da görsel olarak tutarlı olması gerekiyor. Tableau.com’daki bu Facebook reklamını örnek olarak alın: Açılış Sayfası Optimizasyonu Şimdi, işte açılış sayfası: Açılış Sayfası Optimizasyonu Her ikisinin de sadece iyi bir mesaj uyumu değil, aynı zamanda iyi bir görsel sürekliliği vardır. Ve sonuç olarak, tıkladıktan sonra markaya karşı daha güçlü bir güven duygusu kazandım. Doğru yerde olduğumu ve garip bir FB reklam türü Rickrolling’in kurbanı olmadığımı biliyordum .

Bir yanıt yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    https://macerafilmleri.name.tr/ https://instagramsosyalmedyayonetimi.name.tr/ https://sackiriklari.name.tr/ https://genetikmuhendisligi.name.tr/ https://muzikyapimsirketi.name.tr/ Seo Fiyatları iqos sigara
    puff bar elektronik sigara
    Puro Satın Al
    takipci satin al