Ancak, açılış sayfalarınızda video kullanmayı düşünüyorsanız, videonun dezavantajlarını göz önünde bulundurmaya değer. Belirli teklifleri sunmada iyi çalışabilirler, ancak videoyu yanlış yaparsanız, yalnızca dönüşüm oranlarına değil, markanıza da zarar vermiş olabilirsiniz. İyi hazırlanmış bir video, kendi sosyal kanıt biçimi olarak hareket edebilir ve markanıza güvenilirlik katabilir. Video prodüksiyonunu yanlış anlayın ve sosyal kanıt yelpazenin diğer ucuna dönecektir. Negatif sosyal kanıt dediğimiz bir şey. 4. En büyük değişiklikler, genellikle dönüşümlerde en büyük artışı sağlar Açılış sayfası optimizasyonuna yeni başladığımda, tamamen yanlış şeyleri test ederdim. Daha çok düğme metnini ve düğme rengini (kırıcı) test etmeye odaklandım. Kabul edildiğinde, bunların tümü açılış sayfası oluşturma sürecinde dikkate alınması gereken faktörlerdir . Ancak, size arzu ettiğiniz türden bir dönüşüm sağlamayacaklar. Test etmeyi düşünmelisiniz: Başlık ve kısa açıklama Sayfa yapısı Sayfa uzunluğu Genel tasarım 5. Bazen çözüm daha fazla dönüşüm değildir… Daha büyük dönüşüm artışları arayışında, göz kırpıp o tek metriğe çok fazla odaklanmak kolaydır. Özellikle olası satış yaratma söz konusu olduğunda, açılış sayfası düzenlemelerinizin size istediğiniz türden olası satışları sağlayıp sağlamayacağını düşünmek önemlidir.