Düzenli olarak restoranınızla alakalı yeni yazılar ekleyin. Girişinizde aktif olmak, onu Google’ın arama sonuçlarıyla daha alakalı hale getirir. Puanlar ve İncelemeler Yoluyla Trafiği Artırın Araştırmalar, tüketicilerin% 86’sının yerel işletmeler için yorumları okuduğunu göstermektedir. % 91’i, kişisel öneriler kadar çevrimiçi incelemelere de güveniyor. Çevrimiçi incelemeler satışlarınızı etkileyebilir ve çevrimiçi varlığınızı geliştirebilir. Müşterileri yorum bırakmaya ve derecelendirmeye teşvik eden bir süreç oluşturun ve sürdürün. Bu, olumsuz yorumları ayıklamanıza yardımcı olacaktır. Yorumlar ve öneriler de işletmenizi daha iyi hale getirmeye yardımcı olabilir. Gıda endüstrisinde olumsuz yorumlar yaygındır. Onlara hemen yanıt vermek önemlidir.