Sonuçta, kötü yorumlar bir fırsat olarak değerlendirilebilir. Bir müşterinin ürününüz veya hizmetinizle ilgili sorunları varsa, hemen çözmeye çalışın. Dinleyerek ve sorular sorarak iletişim kurun. Müşterilerinize gerçekten ihtiyaç duyduğu şeyi verdiğinizden emin olurken sorunu çözmeye odaklanın. Müşteri tatmin olduktan sonra, nazikçe derecelendirmesini düzenlemelerini isteyin. Sosyal Medya Varlığınızı En Üst Düzeye Çıkarın Google My Business sayfanızın sosyal medya platformlarıyla bağlantısı olduğunu fark ettiniz mi? Bu ikisinin ikisi de birbiriyle ilişkilidir. Sosyal aktivite, restoranınızın başarısının alaka düzeyini ve otoritesini belirlemede çok önemlidir. Örneğin, aktif olmayan Facebook sayfalarının yetkisi daha azdır. Sayfanızı yeni gönderilerle sürekli güncellediğinizden emin olun.