Aynı şekilde, GMB sayfanızda aktif olmak Google’daki alaka düzeyinizi artırabilir. Bu, yerel arama sonuçlarında bir restoran olarak yetkinizi doğrudan etkiler. Güncelleme yaparak, restoranınızı diğerlerinden farklı kılma yolunda ilerleme kaydediyorsunuz. Sosyal medyayı kullanan yüzlerce insanla, bilgiler bu platformu kullanarak kolayca çoğalıyor. Kullanıcılar, ilginç bilgileri tek bir tıklama ile paylaşır. Bu çevrimiçi kulaktan kulağa iletişim stratejisinden yararlanın. Sosyal medyanızın işletmeniz hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olduğunu görün. Web sitenize fiziksel adres, iletişim numarası ve bağlantılar ekleyin. Facebook için, l yerel bir işletme olarak restoranınız. Bu, yerel tüketicilerin işletmenizi Facebook’ta daha sık bulmasına yardımcı olur. Bir yemek trendi yaratmak için sosyal medyayı kullanın.