Diğer birçok pazarlama disiplini gibi, açılış sayfası tasarımı da incelikli bir konudur. Örneğin, en iyi uygulama bize ekranın üst kısmının önemli olduğunu ve harekete geçirici mesajınızın (veya CTA’nın) yerleştirilmesi gereken yerin orası olduğunu söyler . Ve çoğu durumda, bu doğrudur. Ancak, MarketingExperiments.com’dan alınan bu örnek olay incelemesinde yalnızca sayfanın alt kısmına doğru bir CTA vardı. Ve dönüşümlerde% 274 artış sağladı. Peki bu, en iyi uygulamaların anlamsız olduğu anlamına mı geliyor? Hayır, hiç de değil. Hala en iyi uygulamalara ihtiyacımız var çünkü bize nereden başlayacağımızı söylüyorlar. Ama sonra ne yapacağız? İşte o zaman test etmeye başlamamız gerekiyor. Dönüşümlerinizi gerçekten artırmak istiyorsanız, farklı sayfa varyasyonlarını birbirine karşı test etmeniz gerekir. En iyi uygulamalara dayalı bir açılış sayfası tasarımı oluşturun ve bunu kontrolünüz olarak kullanın. Ardından, en iyi uygulamayı tersine çeviren bir varyasyon oluşturun ve nasıl performans gösterdiğini görün. 2. Bir kişiyi belirli bir mesajla hedefleyin Açılış sayfalarının gücü, çok özel bir mesajla tek bir alıcı kişiyi hedefleme yeteneklerindedir . Ana sayfanızın kısmen birkaç farklı kişiyi karşılaması gerekse de, açılış sayfalarınızın her birine belirli bir alıcı kişisi ekleyebilirsiniz. Ardından, özellikle dönüşümlerinizi en üst düzeye çıkarmak için her kişiyi hedefleyen ücretli reklamlar yayınlayabilirsiniz. 3. Videolar dönüşüm oranlarını artırabilir veya markanıza zarar verebilir Video çok popüler ve bir süredir öyle.