PPC kampanyanızın performansını ve onun aracılığıyla üretilen sonuçları kolayca ölçebilirsiniz. Bu, hedef kitlenizdeki kaç kişinin reklamınızı tıkladığını ve dönüşüm sağladığını anlamanıza yardımcı olur. Bu tür içgörülerle, PPC stratejilerinizi analiz edebilir ve onları daha da güçlendirebilirsiniz. PPC’de, reklamlarınızın ROI oluşumunu gerçek zamanlı olarak izleyebilirsiniz. Sonuç, açılış sayfaları ve anahtar kelimelerle birlikte gerçek demografik bilgileri ve verileri gösterir. Bir pazarlamacı olarak bu, işinize gerçekten fayda sağlayabilir. PPC Eksileri PPC stratejileri pahalıdır ve her işletme, özellikle de bir başlangıç iseler, PPC’yi karşılayamaz. Buna ek olarak, hedef kitlenizin reklamınızı tıklayacağının garantisi yoktur. Şaşırtıcı bir şekilde, tıklama sahtekarlığı gerçek bir sorundur. Aslında, siz bütçeniz tükenene kadar rakipleriniz reklam bağlantınızı tıklamaya devam edebilir. Yanlışlıkla yapılan tıklamalar da var, bu yüzden bunları PPC bütçenize dahil ettiğinizden emin olun. SEO’nun Artıları PPC’den farklı olarak SEO, işletmeniz için sürdürülebilir büyümeyi garanti eder.