Meta verilerin doğru kullanımı sayesinde, mevcut içeriğinizle bu hedefe kolayca ulaşabilir ve bunu ileriye dönük editoryal sürecinizin bir parçası haline getirebilirsiniz. İçerik. İşletmenizin web sitesinde şirketinizin çeşitli ilgi alanlarını göstermek için en iyi şekilde kullanılan (çoğu durumda bu duygu marka olarak adlandırılır) bir duygu yaratmak için bir araya getirilen birçok kelime anlamına gelen bir kelimedir. Basit görünüyor. Yapmanız gereken tek şey, ürününüzü mümkün olan en iyi şekilde tasvir eden içerik oluşturmaktır. Şirketiniz için X yıl çalıştıktan sonra, açıklamada kullanabileceğiniz X miktarda kelimeye de sahipsiniz. Bunun yanı sıra, ürününüzün tipik bir tüketicisini en iyi şekilde açıklamak için pazarlama toplantılarınız, ürün açıklamalarınız ve kullanıcı hesapları oluşturursunuz. Tüm bu bilgilerle, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi T’ye açıklayan çok yönlü içeriğe sahip olacağınızdan emin olabilirsiniz. Bu çok kolaydı! Bekle. Bir sorunumuz var.